אייכלר: "הלילה ייקחו את זכויות הפרט והאדם של מאות אלפי אזרחים"

איתי גדסי No Comments on אייכלר: "הלילה ייקחו את זכויות הפרט והאדם של מאות אלפי אזרחים"

בנאום שנשא ח"כ ישראל אייכלר במליאה, ביקר בחריפות את ההחלטה על קיום הסגרים, והזכיר את דברי פרופ' גמזו לפני שהתמנה לפרויקטור כי סגרים לא אפקטיבים

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנאום שנשא ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת תקף אייכלר את הסגר שהטילה הממשלה ומחה על שלילת חירות האזרחים, "הלילה ייקחו את זכויות הפרט והאדם של מאות אלפי אזרחים על לא עוול בכפם, בסגר שהולך להיות בהרבה שכונות, רובם ככולן, שלא במקרה, ערביות וחרדיות".

ח"כ אייכלר הזכיר: "כבר זעקנו בסגר הקודם וכך אכן הוכח כי הסגר אינו תרופה לקורונה ואינו מונע הידבקות כי אם ההיפך. אני מבקש לצטט פרופסור חשוב שאמר בתקשורת רק לפני חודש: "לסגור את אלעד או מודיעין עילית ובני ברק זה לא אפקטיבי. הם ידבקו בפנים. זה לא עוזר לי כלום".

"אני רוצה שהם ינהלו את עצמם מבפנים. אני לא רואה בסגר פתרון קסם. עשו את זה בהרבה מאוד מקומות. עשו את זה בבית שמש. עשו את זה בערים חרדיות, זה לא עזר. הנה ההדבקות חוזרות בחזרה".

אייכלר הוסיף ואמר, "מי הוא הפרופסור שאמר זאת? פרופ' רוני גמזו, הוא ולא אחר. והנה לא עבר חודש, והתקשורת כבר מסיתה בזעם נגד הנציגות החרדית שהצליחה לפרוץ את המחסומים שהוטלו על השכונות החרדיות לפחות למשך חצי יממה".

בסיום ציטט ח"כ אייכלר מדבריו של פרופ' אלחיאני השבוע בוועדת הקורונה: "הסגר הורג יותר מהקורונה".



0 תגובות